Akce KPCHP - závod "O Kozinův pohár 2010"

15.08.2010 00:00

 

12.8.-15.8.2010

8. ročník závodu chodských psů    " O Kozinův pohár 2010"

Chlístovice u Kutné hory

V sobotu se Caty a Gass zúčastnili závodu o Kozinův pohár.

Gass  - v kategorii "B" - poslušnost a stopa -    3. místo

Caty  - v kategorii "A" - poslušnost             -    5. místo 

 

Vítězem závodu se stal Agro od Studeneckých skal - moc gratulujeme.

Agro od Studeneckých skal

Celý víkend byl úžasný a já jsem moc ráda, že jsme nakonec dorazili. Protože našemu odjezdu předcházela velká voda, byla jsem rozhodnutá, že nepojedeme. Nakonec jsme vyrazili a vyplatilo se. Sešla se opravdu bezva parta a výcvik Romana Pecára se mi natolik zalíbil, že se do Chlístovic ještě určitě vrátíme. Trénovali jsme obrany, naslouchali teorii poslušnosti na základě pozitivní motivace a vyzkoušeli nácvik stop.

Jen s  Caty jsem vyrazila už ve čtvrtek, což se později ukázalo jako velká chyba, protože byla do soboty úplně zničená, čemuž odpovídal i náš výkon. Nu což, výzva na příští rok:-) A hlavně, myslet na ubytování psa, když by nebyl v záloze kotec. Moje chyba. Zato Gassík s Kájou, kteří přijeli v sobotu rovnou na závod, nám napravili reputaci a v kategorii "B" získali krásné 3. místo - díky, díky, díky:-)

Chci moc poděkovat všem, kteří zorganizovali tento prodloužený víkend a těšíme se na další ročník.

Odkaz na stránky Romana Pecára:   https://www.figurant.estranky.cz